Ingerul meu!


Inchide ochii imi spunea mereu razand doar intr-o clipa imi cad lacrimi rand pe rand. Imi povestea ce planuri are pentru noi si cum vruia sa imparta dragostea la doi, spunemi de ce numai esti langa mine, de ce totul e trist fara tine cine oare iti jura iubire, cine are mana ta. Doare sufletul mie gol, doare cat imi e de greu, doare ingerul meu. Cine e in locul meu cine te va iubi mereu, doar eu ingerul meu. O noua zi, o noua viata am inceput, au trecut ani dar eu tot ieri te-am pierdut, iar imi apari in vise oare tu nu sti?..Te simt aici cu mine noptile tarzii. Spune-mi de ce numai esti langa mine, de ce totul e trist fara tine, cine oare iti jura iubire, cine are mana ta.

3 thoughts on “Ingerul meu!

Lasă un răspuns

