rusine, frica


Nu stiu cum s-a intamplat…ca dupa atata timp sa dau fix de tine. Sincer nu ma asteptam,dar atunci cand ai aparut am simtit o rusine enorma, parca tot ce se intamplase, isi facuse aparitia imediata ca un tren care isi parcurgea drumul prin tunel…acel tunel fiind mintea mea.

Toate acele clipe frumoase, dar mai ales cele urate si-au facut simtite mai bine prezenta in al meu psihic. Ma tot gandeam ce a fost in capul meu de m-am comportat asa, cat am avut de pierdut cu comportamentul meu fata de tine, de ce nu am stiut sa apreciez ce aveam, de ce mi-am batut joc intr-un mod mizerabil pot spune, daca nu exagerez.:-j

Mie rusine sa vorbesc cu tine stiind ca am gresit enorm fata de tine, stiind ca tie ti-a pasat iar eu am stricat totul, imi pare rau si regret foarte mult. Daca as putea sa ma intorc in trecut sa ocolesc greselile pe care le-am facut, sa te apreciez asa cum meritai si totul sa fi fost frumos in continuare. Doar daca ai fi in fata mea si ar trebui sa spun ce simt, nu stiu cum as putea spune-o mai bine, incat sa vezi cat de rau imi pare…dar fug de un singur lucru…” candva tot se va intoarce roata” mie frica ca atunci cand iti voi spune ce simt tu sa faci acelasi lucru pe care l-am facut eu, sa nu apreciezi ce simt… doar atat, asta e frica mea!

Mi-ar placea sa am ocazia sa spun ce simt, sa ma simt impacata si iertata de tine.

2 thoughts on “rusine, frica

  1. „Nebun este cel ce scârneşte din dinţi împotriva trecutului – blocul de granit a ceea ce a fost. Fii mulţumit cu ziua de azi aşa cum ţi-a fost dată, în loc să te baţi cu ireparabilul.” A. de S-E

Lasă un răspuns

