Facultate


Hei hei hei bine v-am regasit dragii mei nevizitatori:))

V-am parasit oarecum, dar nu am ajuns si in ipostaza de a-mi inchide blogul, nici pe departe…

Sunt trista pentru ca-mi dau seama cu ce usurinta trece timpul, se sfarseste si aceasta vara si parca nu am facut nimic, am stat tolanita si gura casca, vorba vine.

Urmeaza ultimul meu an de liceu, nu pot sa zic ca este o usurinta, imi plac lucrurile noi, dar nu-mi e nici pe departe usor sa renunt la liceu…plus ca nu am nicio optiune in ceea ce priveste facultatea…si daca stau bine sa ma gandesc ma sperie, mi se pare prea mult.:))

Dar multumesc pentru sfaturile care le-am primit deocamdata, pana dau la facultate am destul timp sa ma gandesc, nu?:))

Fuck off.:(

529990_401495266581096_1555804445_n

P.s Uite un post nou nout Andera :-„

4 gânduri despre „Facultate

  1. Călduț. Scos din cuptor… Să te mai gândești la propunerea mea în legătură cu facultatea, capsci??:)) Te pup! Să scrii mai des de acum încolo.

Lasă un comentariu