Un an este doar inceputul


Avand in vedere ca nu am nicio idee cum sa-mi incep acest articol, trec deja la subiect. Sunt fericita, in sfarsit am trecut si eu la un pas mare si important din viata mea, iar aici nu ma refer la 18 ani, sau la facultate, sau orice alt lucru, ci la el. Am reusit in sfarsit sa-mi depasesc anumite obstacole, nu-si are rostul sa-mi fac blogul un umar pe care sa plang sau sa-mi spun problemele..:)

Am reusit cu tine ceea ce fara tine nu puteam sa reusesc si banuiesc ca nici tu fara mine. :))

Iar acum sunt fericita si vreau ca aceasta fericire sa ma invaluie toti acesti ani in care voi trai.

Esti minunat doar pentru ca mi-ai fost alaturi atata timp, avand grija de mine si iubindu-ma!

Un an este doar inceputul, zeci de ani ne asteapta impreuna!

Te ador dragule!14082012224ff

Lasă un comentariu